12 min till hässelby strand

Klippt mig hos Bella idag å det blev väldigt kort, om man jämför med hur jag har haft de. Tyckte jag såg mycket äldre ut nu när de är tillfixat å så. Fick en stor flaska hårmask utav henne i paket, de är hur bra som helst!
När jag sedan kom till fridhemsplan så stod det just 12 min innan mitt tåg skulle komma, snacka om segt. Men sedan visade det sig att Malin var på samma tåg så vi sällskapade lite inne på Coop å sedan på jobbet där vi hälsade på Pia som var vädligt ensam idag för vi , hennes vapendragare var lediga. Jag var där mellan 15-16.30, ja jag gillar mitt jobb å de som jobbar där:)

Snart ska vi hem till min faster som fyller år idag:)


puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0