Svinan i armen

Har fått en del gjort idag men har fått reda på att jag varit lite klantig:Pmer om de snart!
Började med att vaccinera mig mot svinan så nu känns de som jag har den i armen för de går ont att bara lyfta den, men om de inte blir värre än såhär så kan jag leva med de. Efter så träffade jag på HIlle och Tessan som satt och åt och det var passade för jag skullevänta till bilskolan öppnade och har bokat lektion redan imorgon mellan 9.50-11.00, kul:) sedan så var jag i kyrkan mellan ca 14.14-18.00 och chillade, riktigt mysig dag:) Åkte hem och hjälpte tillmed middagen.
Malin och jag gick sedan på promenad i det underbara kvällsvädret och skullepassa på att lämna 2 inbjudningar, tyckte jag var duktigt men det visar sig att jag lagt de i fel brevlåda, eller rätt nummer fast fel gata .SÅ vet inte hur jag ska lösa de men jag föreslog att Astrid skulle gådit imorogn åhämta de å skylla påmig. Får se hur hon gör:P


Kommentarer
Malin säger:

Vad du är duktig Erica... Fel gata hur lyckades du med det? :P

2009-12-04 @ 09:44:39
URL: http://mawan.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0