Nu har Jesus kommit, Woho *2

Blev lite sjuk av vaccinet men det gick över som tur var till igår. Så min helg blev räddad som tur var:)

Var på min första körlektion i fredags och det gick riktigt bra för att inte ha kört manuell bil förut, så det vra bra! Visst körde jag där det typ inte var så många bilar och fick en del motorstopp men det är sånt osmhänder sa pedagogiska Peter:) Så det var skönt!

Igår hade jag fullt schema från morgon till kväll. Först hade jag konfirmander med temat Jesu liv och gud. Hade gjort Jesu liv i pepparkakor och det var väldigt kul och redovisa med men sedan åt vi upp JOsef, Maria,åsan, jesus barnet och sedan vuxna Jesus :P Fick åka hem innan ledarsamlingen för vi hade adventsfika här hemma som började vid 14 så var lite sen men bättre sent än aldrig. Vid 18 så började jag åka mot Tette som skulle firas. Den sista katten som äntligen har blivit 20:) utgången blev väl som den blev men. KOm hem ordentligt och tidigt!

Idag har jag oxå haft konfirmnader och först lagade vi pastasalladen. Sedan blev det gudstjänst med en underbart söt pensionärs kör:) som avslutade med När mörkret och kylan ligger... jättefint var de:)
Vi åt lunch innan vi skulle fixa vår redovisning av advent och pingst till torsdag och våra sångerär grymma!! Tack för sammarbete! Många skratt!!! Efter så var dagen typ slut!!

Nu är jag hemma och har uppdaterat mig om det internetta livet( kan man säga så?)

Höll på att glömma å tacka Malin, även här, för jag fick en jättefin pepparkaksform i forma av en katt!! precis vad jag letat efter jättelänge  å så hade hon hittat en igår å så fick jag den idag :) Jättefin så nu ska jag baka pepparkakor, massa katter!!

Veckan som nu kommer består av :

Måndag: Ikea, övningsköra och träna
Tisdag: Ikea, bilskola
Onsdag: Julspel med kyrkan
Torsdag: Julspel med kyrkan, Konfirmander
Fredag: Ikea, Lilljul med vänner
Lördag:
Söndag: Julmarknad
En hel del planerat redan nu och då är inte träningen inräknad.

pusså kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0