Mästare på att trycka in massa saker på en dag

Jag har insett att jag är en väldigt effektiv männsika på både gott och ont! Har kommit på att jag allt som oftast planerar in flera saker på en och samma dag, vilket är kul men jag tror att det stressar mig oxå men jag gillar ju att ha saker att göra så det kanske är positiv stress tills jag går in i väggen ??

Idag har jag iallafall hunnit vara på bilskolan och kört, åkt och träffat Pia och Elias i Farsta och haft det mysigt! Åkte sedan hem och packade inför resan till östersund tom tisdag( ska inte gå in på någon dator fram till onsdag). Efter följde jag med och hämtade mamma och bror och köpte pizza. KOm hem åt middag och efter deslängde jag på mig lite andra kläder och åkte till mina kära vänner i kyrkan och hade julmysigt med pepparkakshusbygge!!

Nu ska jag gå å sova, packa det sista innan det är dags för sängen då klockan ringer vid 6 imorgon å får inte glömma biljetten eller något annat viktigt !

Puss å kram hörs välpå mobilen eller liknande:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0