Jag se det snöa, jag se det snöa, det var väl roligt HURRA!

Jobbade idag mellan 6-10 sedan gick jag för dagen eftersom min kropp må¨ste fålite tid att återhämta sig nu tänkte jag, för en gångs skull lixom. Åkte då en sväng förbi kyrkan och snackade lite skit som vanligt :)

Funderar på om jags ka träna ikväll eller om jag ska skjuta det till morogndagen, har inte bestämt mig ännu. Men nu väntar jag på att min kära pappa ska komma hem så vi kan ut å åka:) Men som det ser ut nu kommer han väl hem senare pga av snön.

Blev helt lycklig när det snöade imorse när jag skulle gå till jobbet, vädret var typ perfekt, inte för kallt å snö!! Kanske kan ge sig ut och pulsera i snön eller åka i någon backe beroende på;) får se hur de blir med den saken!

<3

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0