Får man kolla i smyg?

Igår så tog min vän Cornelia tag i mig och vi gav oss ut till Johannelunds tippen för att åka. Kan säga att vi höjde medelåldern och skrek mest och hade superkul!!! TACK!
Fiack även en julklapp igår som får öppnas tidigast på julafton och det är inte kul. Jag lovar att jag inte sk aöpnna före, inte ens lite men det är jobbigt att veta att den ligger där. Får man kolla i smyg?

Idag har jag varit och kört bil men ändå inte fått till att bromsa in mjukt men jag har ne plan att köra med pappa så att jag kan de när jag kommer den 29 igen, för det är lite trögt att inte komma vidare pga de men bara jag som kan styra de. Men jag ska göramitt bästa, fick till det bra några gånger men det måste ju sitta varje gång. jaja

Nu ska jag snart åka å hälsa på Pia och Elias,  så ska ut i kylan igen. WOHO! men det är de värt!
När jag kommer hem ska jag hinna packa och om jag hinner ska ajg svänga förbi i kyrkan på den öppna fredagen med jultema:) Men får se vad jag hinner, skulle vilje hinna köra men de beror på hur pappa orkar å så.För kommer inte köra fören den 23 tidigast å det är långt kvar, men får se hur de blir. HInner de vi hinner!

puss Imorgon ¨åker jag till Östersund( mer snö och kyla:)) för att hälsa på moster å Henke:)

Kommentarer
Malin säger:

Inte tjuvkika, inte ens lite :P

2009-12-18 @ 22:56:29
URL: http://mawan.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0