Dags att fara hemåt

NU har jag spenderat underbara dagara i ett vintrit Östersund och haft det undebart bra:)
Vi har hunnit med att ta de lugnt, fika en massa( helt annat här än hemma), åka madrass i kärringbacken, bakat pepparkakor & kolor och kollat på stan:)

Det är så fint här uppe med all snö. När man åker på en ganska öde väg och snön ligger vit i skogen å så kommer helt plötslitgt ett hus och lyser upp där i mörkret, så himla fint:) Men jag skulle nog inte kunna bo här pga allt går i baktakt känns det som men jag är glad att jag har en moster som bor här så jag kan komma upp och njuta av naturen och allt som finns här men inte hemma. :)

Idag ska vi först på stan och kolla lite, finns ju affärer här som inte finns hemma, efter det vid 16 börjar den långa resan hemåt. Har tur om vi är hemma vid midnatt med tanke på att jag ska jobba imorgon men en dag kan man vara trött :P:P

:)kram

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0