Hejsan svensjan!

Hej hej alla vanner!

Just nu befinner vi oss inte i Pukhet som tankt utan i Krabi, det finns orsaker till de som kan tas nar jag kommer hem!
Hoppas att ni har det najs i solen hemma, har fatt skvaller fran familjen att de ar bra vader!

Tankte bara saga att Malin som jag bla akte med aker hem imorgon.

Idag har vi varit pa Phi phioarna och snorklat, haft askul:) Och pa tisdag ska jag och Sara rida elefant och kolla/bada i vattenfall medan Bine ska klattra!

puss a kram for denna gang!

Kommentarer
David säger:

typiskt att du skulle kolla precis när jag la in värsta seriösa inlägget :P jag saknar dig också! Jag vill göra vår "handramsa" du har väl inte glömt bort den va? :P

2009-04-27 @ 16:38:45
URL: http://tegneborg.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0