Väntar på att Therese ska ringa

Medan jag gör de så kan jag meddela att det gick sjukt bra att springa idag, hade sjukt mycket ork i benen så det var kul! hade även musik i örornen så de kanske hjälpte till lite..

Det var ritkigt spännande i idol, eller vad säger ni?? Å snart kommer det gå jättemycket på tv, typ varje dag eller har jag fattat fel?? dont know:P

Nu landar min mamma snart på arlanda så hon kanske är hemma till 10, hoppas jag, ska läsa ut min bok medans jag väntar!!Nästa gång någon ska till arladan är de jag, THAILAND väntar, bara 43 dagar kvar nu!!!LÄNGTAR!!


puss

Kommentarer
♥Jenny♥ säger:

de kan jag tänka mej de som nå specielt med folk some kristna tycker jag inte för att alla nu kanske e de där du e men du fattar no hehe! haha de e så kul varit där en snabbis för 3år sedan hhehe dom belv helt lycklig då jag sökte där nu hehehe

2008-09-25 @ 21:32:44
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Malin säger:

jaaa, idol <3 hihihi jag ska faktiskt till arlanda den 24 oktober!

2008-09-25 @ 23:16:27
URL: http://wasing.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0