Slutkalasat för idag

Blev många timmar kalas idag. Först en snabbishos Fanny på typ en timma å nu ca 4½ hos grannen.
Hos Fanny blev vi bjudna på fördrink, pastasallad, bröd, ost.
Hos grannen blev de: Kycklingsoppa, ost&kex, frukt, bröd, å sedan massa efterrätt som jag skippade. Idag har det inte varit kul att ha detta löfte om att inte äta något onyttigt.. Det har varit jobbigt, men de funkar ju..
Lilla Bengan eller Felix som han heter är så söt:) Han blir 3 månader på torsdag å tiden har gått så sjukt fort!!

Efter allt som hänt idag så är jag helt trött.. Ska ringa Malin tänkte jag å så. Ska ut å springa på Lindingö i morgon för att "Känna på banan" som mamma säger. Det är den banan jag isåfall ska springa nästa helg. Får se hur den känns som den är så jobbig som alla säger.

 Är det verkligen ingen som har läst en bra bok som de kan rekomendera till mig?? Tänkte beställa men har inga titalr i huvudet:S

PUSS

Kommentarer
Tette säger:

HAHAHHAHA jag tyckte det stod "Ska ut å springa på Lindingö i morgon för att "Känna på BANAN" som mamma säger.".. asså frukten banan, som du skulle snuska till det lite med. Blottare i skogen? USCH! :P tihihi


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0