Slapp eftermiddag

Min kära faster kom förbi en sväng idag å hälsade på:) Mysigt men jag var så trött då så jag orkade inte riktigt med alla som var här, dvs min familj :P
Jag har absolut inte gjort många handtag idag. Eller jag har införskaffat ett par splitternya träningsskor till min nya träningshall, hade inga skor så nu passade jag på att köpa. Det blev ett par svarta Nike med rosa konturer på märket. Sedan så köpte jag ett par trekvarts tjats som är svarta med rosa revär.


Jag kom precis hem från en två timmars promenad med Malin, så skönt fast jag insgå att jag hade för mycket kläder på mig :P Men bättre att det rä varmt än kallt:P haha

Nu ska jag chilla lite, väntar på att Malin ska komma in på msn:)

pUSS sov gott sedan!

Kommentarer
Cornelia säger:

Det kan du ju vara, fast då blir det ju ingen överraskning :p <3

Iofs fyller inte Malin om på riktigt förrän om två veckor... :O <3 :D

2008-09-28 @ 10:22:32
URL: http://neliaa.blogg.se/
♥Jenny♥ säger:

hahd ehar du säekrt sån där porslins hy hahahahaha! jå de e juh de som e kul ja tycker att sminkar man sej så kan man juh endå gö så de syns allafattar juhd e endå hehe

2008-09-28 @ 15:16:09
URL: http://killerprincess.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0