Så snabb trodde jag inte att jag kunde vara

Idag har jag å Benke varit i Grimsta skolan å pratat om konfirmantion med 8:orn :)å ikväll ska jag jobba sent, eller kanske till 6/7. vi får se vad som händer:)
Imorse så hade jag ställt klockan på 8.30 å vaknade då, men dum som jag är stängde jag av larmet å vaknade sedan 9.35 tio minuter innan jag skulel gå till bussen. Snacka om att jag fick stressa, linser skull i, frukost göras å klä på mig. Inte fick jag heller någon hjälp av Joel, fastän jag bad om de..:( Men de löste sig, jag var som en katt som fått skållhett vatten över sig, jag flög ur sängen å var rekordsnabb. Hann dock bara böja ögonfransarna på ena ögat, så de ser lite funny ut:P haha att sminka mig var inte på tal om..haha men de var dagens utmaning å jag fixade de:P haha 

Passar även att uppdatera lite nu när jag fortfarande har min lunchrast.
Gårdagen blev lyckad, fotojakten funkade som den ska :) Riktigt kul!! Som jag har fixat å donat med den så var det väl bra att den lyckades?? Efter jobbet fick jag sällskap av Malte som kom till Vällingby enbart för att möta mig:) sedan när jag gick på bussen vid Vinsta gård så satt Nico å Tone där:) de haf jag ju inte träffat på år å dar känns de som, eller inte sedan Melodifestivalen så det var kul:)
Var ute å joggade på morgonen igår innan jobbat å det var inte kul, benen var tunga som sten å de gick inte framåt>:( men de kan bero på att jag var ute å sparng på kvällen dagen innan å att jag åt frukost precis innan jag gick iprincip:S men jag ska inte skylla på allt ..Sånt e livet,det kan inte alltid gå bra:P

PUSS

Kommentarer
Cornelia säger:

Lyckades ni lura några i Grimsta att konfirmera sig då? <3

Jag hade velat vara där igårkväll ;\ men jag hade också kul <3

2008-09-18 @ 15:02:40
URL: http://neliaa.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0