Nu är de helg

Jobbet rullade på efter en väldigt trött morgon.. Fixade lite i källaren på jobbet, men att sortera och packa upp saker. Tog sedan en paus, dvs jag renskriv protokollet för mötet igår. Sedan så var det tidig lunch idag bestående utav pizza. Sedan rullade iv från pizzerian till jobbet igen där vi meckade på våra datorer:P
Kl 13.00 var det möte igen å det blev mycket och gjort myck skratt :)

När mötet var slut så satt Cornelia och pluggade men de fick hon inte görs då för då hjälpte hon mig lite :)

Innan vi skulle gå så gjorde vi en välskomstskylt till min och benkes dörr som blev ritkigt fin. Det är värt en sväng förbi bara för att få se den :)

Fixck en överraskning när jag kom hem idag, dvs mina linser hade kommit, supersnabb leverans å så ska jag gå å hämta böckerna på Björnboda där jag även ska hanld afrukt till kvällen :)

puss är ledig imorgon å ska spendera massa tid med Tova nu!!
'

PUSSS

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0