Nothing to do

Jag ska inte skriva på engelska för ni som känner mig vet att det inte är en av mina starka sidor:P men men.. just nu har jag inte så mkt att göra eftersom jag hade planerat att jag skulle sova ända till iallafall 11, men det blir aldrig som man tänkt sig..

Jag får snart gå å äta frukost, men jag funderar på att vänta lite med det..Slänger in en dagens så länge( härmar Cornelia:P)

Dagens tid att vakna: 09.33
Dagens kläder( just nu): mjukisar å linne
Dagens väder: Soligt å ganska fint
Dagens väntan: på böckerna jag beställde
Dagens "to do": åka till jobbet, jobba, åka hem
Dagens middagssällskap: Eric å Emmily

PUSS

Kommentarer
Malin säger:

Tack :) haha jo, dina engelskakunskaper är ju fenomenala (a) puss

2008-09-04 @ 10:25:19
URL: http://wasing.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0