Najs promenix

Kom nyss hem å det är verkligen skönt att få frisk luft på kvällen, de sägs ju hjälpa och att man ska sova bra med de så vi får väl se för jag hade jättesvårt å sova i natt?? fattar inte varför för jag var ute å sprang å sedan tog jag e långpromenad:S Borde ju göra mig trött men icke sa nicke.

Var nyss ute med Malin å tog en kvällspromenad, nu väntar på på duschan å de kommer ta ett bra tag skulle jag tro för joel är där inne nu å Emmeli är på tur. Ja vi har två duschar men orkar inte duscha o badkaret..

Jag vill nämligen komma i säng tidigt ikvll så jag är pigg imorgon när vi sk ha möta typ hela dagen. Vill även hinna läsa massa i min bok:P

En av bilderna från igår:P Älskar dessa människor<3(bilden tagen från malins blogg)

Kommentarer
Malin säger:

jag älskar dig också erica :) ja jag ska skicka alla bilderna <3

2008-09-15 @ 22:17:34
URL: http://wasing.blogg.se/
Cornelia säger:

Vi kommer inte alls ses imorgon :O

Jag går åtta till fyra och vi har insparksfest på kvällen, men på torsdag <3

2008-09-16 @ 20:02:20
URL: http://neliaa.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0