mys med Tova

Vi hade de riktigt mysigt i går. Vi åt god middag å sedan fruktsallad till efterrätt, allt var gott! sedan så kollade vi på tv, bla Idol å sedan Vem kan slå Filip å Fredrik..Vi snakcade en massa oxå å hade de väldigt bra!!
Var jättemysigt att bara vara lixom, det jobbiga är att det är så längt att åka minst en timma. Men det är de värt när man är där!!

Resan gick väldigt smidigt hem, har börjat läsa en ny bok som blev mitt sällskap hela vägen. Den heter "Knappt lovlig". Den ingår i samma serie som de jag läst tidigare så man känner igen massa saker då författaren väljer att använda samma platser i böckerna å det är ju väldit kul:)

Nu har jag installerat min mobil till denna data så jag kan lägga över alla bilder å så jag har på min telefon så den blir frisk igen :P

PUSS

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0