Mycket hände idag

Började med att jag å Malin sprang i Ursviks motionsspår, det blev det som var 5km med elljus slinga. Sedan så kom jag hem ca 9.45 å då skulle jag äta, blev havregrynsgröt, duscha å fixa inför jobbet, blev lite tajt när jag insåg att disken oxå behövde fixas för devällde över i diskhon.

Bussen tog mig till jobbet fär det var möten till kl 3, sedan så gick jag å handla ingridienser till hallonpajerna som jag skulle baka till kvällen. Insåg dock ca 45 minyuter innan att jag glömde att köpa å göra vaniljsås, tur att jag kom på det då å inte senare :P Så det blev fixat..

Efter de så var onsdagskvällen igång med mässa å återträff/lekkväll. Vilket blev väldigt lyckat!!
Sedan så gick jag nästa hela vägen från Vällingby å hem å nu sitter jag hr å borde sova med tanke på att klockan ringer ca 07.30 imorgon å då kallar jobbet igen.. Men sedna ska jag till TOVA på kvällen å sova där för jag är ledig på fredag :)<3

Tack för en underbar dag alla som har umgåtts med mig!!<3<3
NU ska jag sätta mobilen på laddningen å sedan sova!!

Från helgen

Kommentarer
Astrid säger:

Jag lider med dig Erica, jag skulle inte klara mig utan godis.. (a)

2008-09-11 @ 06:15:01
URL: http://svederus.blogg.se/
Astrid säger:

Ja, det är ett skollag :)

2008-09-11 @ 06:32:07
URL: http://svederus.blogg.se/
Anonym säger:

naaw sött foto" :)

tette säger:

naaw sött foto!! :)


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0