Måndag :)

Jag har börja att gilla måndagar, å det är ju bra för då känns veckan mycket lättare:) Fixade en massa dvs städade med JOnna så nu är juniorpysselrummet väldigt fint:) vi tog oss friheten att rensa gamalt men om det aldrig används så, men de blev riktigt bra. Vi fixade med det fram till lunch..
Glömde lunchen hemma så jag gick å handlade en pastasallad å de var gott, blev väldigt mätt..

Sedan ås rullade timmarna på med diverse pappersarbete å sedan kl 15.15 så tog jag tunnelbanan å mötte min älskade vän Therese <3<3<3 å vi gick å fika på Cafe Nuno, väldigt mysigt!! Hade underbart sällskap å då kan inget bli fel:)
Kom nyss hem å ska snart äta middag å sedan gå en promenad med Malin för att samla ihop 10.000steg idag även fast jag redan gått en massa:) men det är skönt att ta en promenad efter middagen:)

puss

Kommentarer
Anna säger:

Tack älskling :)

2008-09-15 @ 19:44:47
URL: http://svederus.blogg.se/
Astrid säger:

Vi var barnvakt åt några svenska kompisar till familjens barn, asså det var olika barn båda gångerna men aa :) Det över var från mig, inte från anna haha.

2008-09-15 @ 19:47:58
URL: http://svederus.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0