Kortis

Nu pratar jag inte om mig själv utan om att jag inte ska skriva så långt. Började kl 11 idag å sedan så har dagen flutit på. Vips så var kl 17.00 å så hade jag typ precis kommit från affären där jag å Jonna hade varit å handlat..

Sedan så planerade jag å två till Kick offen som är i helgen men vi blev inte ritkigt klara så vi ska fortsätta imorgon kväll, det kommer bli ritkigt bra om vi gör som vi tänkte idag..

Vi grillade ikväll å det var ritkigt mysigt! Det var spett som man fick fixa själv med olika saker :) mysigt>!!


Fick just skjuts hem från kyrkan å har tagit mina mediciner:)

imorogn börjar jag ca 1 så jag sk ase om jag orkar å hinner gå på banken innan de för jag fick mitt nya kort idag :)

PUSs sov så gott nu allesammans:)<3

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0