Fart å fläng

Malin å jag åkte till stan idga för att hon skulle inhandla skor å tjats. Vi kom dit å gick på alla stadium och intersport å det ända som inhandlades var ett par tajts.

Så vi bestämde oss för att åka till Barkarby å alla affärer där. Vi steg in på Nike å Malin provade likadana som jag köpte i går å de visade sig att de var underbara på hennes fötter s hon slog till så nu har vi likadana:) HAhaha
Sedan så gick vi på Stadium och köpte likadana skor att gå i , asfina Nike som var vita med rosa detaljer :)

Sedan så gick vi på Waynes , Bagles å en fläderdricka:P Mums!

Nu ska vi gå ut på en promenad Malin å jag!!

puss

Kommentarer
♥Jenny♥ säger:

haha ne de juh sant de e dessutom jävligt dålgit å ha smink då man tränar lsäte att de fuckar upp huden totlat heh-1 ja men visst var de en sjuk ide som nån korean kommit på ipdo i bikinin hehe

2008-09-28 @ 19:17:29
URL: http://killerprincess.blogg.se/
sandra <3 säger:

haha sist jag fikade på waynes var i torsdags och då bildade jag och mina vänner ett helt led efter oss så servitrisen ville bara bli av med oss.

svar: självklar pluggar jag bara för min skull men jag kan inte plugga eftersom jag har en cp klass.

hur går det för dig då?

2008-09-28 @ 19:59:37
URL: http://sandisen.blogg.se/
sandra <3 säger:

haha sist jag fikade på waynes var i torsdags och då bildade jag och mina vänner ett helt led efter oss så servitrisen ville bara bli av med oss.

svar: självklar pluggar jag bara för min skull men jag kan inte plugga eftersom jag har en cp klass.

hur går det för dig då?

2008-09-28 @ 19:59:58
URL: http://sandisen.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0