En extra klapp på axeln

Ja, så känner jag det för jag var så duktig i Vällingby å hann med allt jag skulle + lite till:)

Malin å jag började med att gå till Nordea, där jag inte bara startade ett sparkonto utan även uppgraderade mitt kort å fixade en dosa så att ja kan betala mina räkningar själv:) Good work!! sedan ville hon även att jag skulle börja pensionsspara men de gick lite väl långt tyckte jag. Ett sparande i taget:P

Sedan så gick vi på synsam å fixade allt där, byta av butik, mina glasögon som vra lite sneda + att jag frågade om hur man ska göra när man vill ha tid för att få intyg till körkortstillståndet:) Gick väldigt bra!!

Sedan så å vi varsin focaccia å sedan så gick vi till Svea Vaccin å okllade inför Thailand:) mycket bra!
Slutligen så gick vi till baken å satte över pengar till Malin!!:)

När jag gick va nussen så passade jag på att gå förbi min granne å jag hjälpte henne med hennes nya dator, ganska snällt!!

När väntar medicinen på mig å sedan så ska jag träffa cornelia<3<3

PUSS

Kommentarer
Astrid säger:

Thx honey! <3

2008-09-01 @ 16:58:54
URL: http://svederus.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0