Det kallar jag effektivt

Kom hem för ett tag sedna från Vällingby, där jag å Malin hann med en hel del faktiskt!
Vi gick först på SwedBank å satte över pengar till Malin. Sedan Nordea där jag avsa mitt ena bankomatkort. Efter de så lämnade Malin in lite CV ytill olika butiker. Sedan så gick vi en sväng förbikyrkan där jag passade på att prata med Benke, träffa David å Anna:) Sedan så gick vi på Din Sko å sedna så till Synsam. Först så fick vi vänta å då gick vi runt lite i affärer. När vi kom tillbaka så var det bara att kliva in å få hjälp på en gång:) Jag vet ju att jag ser som en kratta utan hjälpmedel! Men nu har jag allt de jag behöver för att kunna skikca in papprena till Länsstyrelsen, nu sk ajg bara hitta adressen!!

Snart ska jag ut å jogga med Malin, men vi ska ta det lugnt för att se hur formen är efter några veckor utan aktivitet:P 

PUSS 

Kommentarer
Emma säger:

Ja! Såg dem nyss haha :p <3

2008-09-08 @ 20:36:48
URL: http://likeyours.blogspot.com
Cornelia säger:

Jo jag har varit väääldigt effektiv, på riktigt! :D

Men du, jag tror att jag glömde mitt spanskabrev i kyrkan... skulle inte du kunna kolla efter det i vardagsrummet imorgon? :) Typ på mittenbordet vid borden där vi alltid sitter? :) Tihi I Love You

2008-09-08 @ 21:13:40
URL: http://neliaa.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0