Ännu mer lycka

Så himla kul att träna idag med!! Blev en timma mer än vi planerat men de var ju superkul så vad gjorde de??
Det var nämligen så att Malin ringde mig typ 18.05 för atts tämma träffa å vilken buss vi skulle åka, då går vi in på Sats hemsida å kollar å ser att de har en Dansaerobic som börjar kl 19.00 . DÅ slänger vi på lursen, packar, byter om å går till bussen!! Vi hann boka passet oxå, så vi hade en plats!!

Passet var inte så svårt som jag hade sätt det framför mig men visste det var inte superlätt!! Men det var kul !!!
Efter aerobicen så var de core å de tog måste jag säga, men imorgon är det ingen träning så då får musklerna vila:)

Nästa fredag så är de schlager spinning, kan det bli bättre?? skulle inte tro det:P hhaha!! Det pratade jag med Malin om igår å så sätter de in de:)

Puss nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska prata med Malin å boka in lite pass på sats!!

Kommentarer
Martina säger:

Håller med dig totalt :) Tack för din åsikt :) Du får sova så gott!

2008-09-30 @ 22:08:38
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Cornelia säger:

Schlagerspinning låter ju underbart :D <3 Det vill jag också gå på fn :D

2008-10-01 @ 17:43:37
URL: http://neliaa.blogg.se/
tette säger:

näämen ååh, du fick jag ont i magen igen, vilket sött foto från vår gamla skola! <3 minns tillbaka!



SAAAKNAR!

2008-10-01 @ 18:17:02
URL: http://thereseolander.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0