Torsdag å vad gjorde jag?

Idag har jag renskrivit en massa saker, som bara legat å inte blivit gjort så det var bra! Sedan har jag satt upp bilder å så väggarna så det ser hemtrevligt ut:) Å sedan så fick jag hjälp av Sara när vi skulle fixa inför konfirmanderna på eftermiddagen å vi gick sedna å handla. Typ så har min dag sätt ut. Jag har även börjat lyssa på en massa gamla britney å Christina låtar så jag är tacksam för att låtar jag kan få av dessa två tjejer, helst de gamla!!

Sedan åkte jag hem,chillade lite å packade inför kvällen, core + box på schemat! När vi skulle fixa oss så mötte vi Camilla som vi hade träningsvägledning med å vi pratade lite med henne å sedan bytte vi om. Boxen var mer givinade idag å jag kände mig inte lika skakig efteråt, inte vet jag vad de beror på men s kan det vara ibland. Vi frågade även vad hon vi brukar träffa på å prata med heter, Ulrica fick vi veta! 

Pratade med Therese idag å det var skönt för jag var lite irriterad å då är de skönt å prata av sig lite!

Tack för besöket idag Cornelia!<3

Kommentarer
David säger:

Vi sågs igår haha :P jag är seg på att svara!

2008-10-16 @ 22:20:13
URL: http://tegneborg.blogg.se/
Astrid säger:

Jag har hela CA's Stripped om du vill ha, haha :D

2008-10-17 @ 06:27:23
URL: http://svederus.blogg.se/
Cornelia säger:

Du är duktig du <3

I love u

2008-10-17 @ 08:37:43
URL: http://neliaa.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0