Tisdag

Idag har jag hunnit med en massa på jobbet. Hela förmiddagen gick åt att sy ihop alla tygbitar som torsdagsgruppen hade målat på, ellr de var de  å några till. Sammanlagt 30st. Vilket tog en väldig tid vill jag lova. Sedan var det lunch. Efter den så fixade vi med muffinsrecept, handlade, pratade med Jonna, fixade å så. TIden gick å 16.30 så hade de konfirmader som skulle baka med oss kommit å vi satte igång 3 grupper på att baka muffins. Å det blev en massa vill jag lova. 
Efter de så satte vi oss ner å utvärderade lite innan det var dags att gå hem/ sats. 
På sats blev det  dansaerobic å sedan ett pass på gymmet:P

När Malin å jag skulle stretcha så var vi ensamma i stretchrummet å där sjöng vi för fulla halsat. Men sedan när vi insåg att folk som gick utanför kollad ekonstigt på oss så gick malin ut å stängde dörren medan ajg skulle skria å visst hördes de igenom .:P Men de bjuder vi på:P

Imorgon så börjar jag kl 11.00 Sedan är det tårttävling på kvällen.._:)

PUSS

Kommentarer
Astrid säger:

Hihi ja det får vi :D miss u <3

2008-10-22 @ 07:18:52
URL: http://svederus.blogg.se/
Cornelia säger:

Haha <3

Under lovet kanske :)


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0