Sova, sova å sova

Det är vad jag har gjort i säkert 10 timmar iallafall,även fast jag vakna till av att mina familj höll på i köket med kastruller å tallrikar å vad vet jag. Men jag tycker att de kan vara skönt å bli lite väckt å sedan somna om igen :)

Nu ska jag snart sätta igång å göra matlåda, klä på mig å allt. Börjar kl 11.00 idag så det är alltid skönt..
Idag blir det en vilodag, vilket kan vara bra eftersom jag har tränat 4 dagar i sträck nu. :D

Puss ska försöka hinna skriva lite senare men de är mycket som står på schemat idag så de kan bli lite tjat..


Kommentarer
David säger:

Sant! Ja det gör vi! Tacos Mmmm :)

2008-10-08 @ 11:38:46
URL: http://tegneborg.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0