Ny vecka å alla har lov

Ja nu är det höstlov så mina tre syskon är hemma å sover när jag åker till jobbet. Men det kunde varit värre. Solen lös ju imorse å jag sov själv i min säng så:P Har delat säng med mina systrar i helgen så jag njöt av att kunna ligga själv på min vanliga plats i sängen.

Jag började läsa "systrar i jeans" igår å den är bra eller det jag har läst hittills.. Får se vad som händer ikväll i boken..

Imorgon ska vi bowla på dagen å sedan ska vi hit å pyssla. VI har nämligen höstlovsöppet tisdag, Onsdag å torsdag:)

Om ca 20 minuter ska jag å Pia gå å beställa tårta till nästa vecka. Sedan så ska ajg möta Malin å vi ska träna. Idag blir det 1 h kondition å sedna styrkeprogrammet:)


PUSS

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0