mys mys mys

Efter den otroligt jobbiga å svettiga spinningen så basta å duschade jag å Malin. Efter de fick jag skjuts till Skogås där typ alla mina katter väntade på mig. Så himla underbart att träffa er igen<3 Var så länge sedan vi var så många, tyå när Therese fyllde år för 2 månader sedna:( men det är så svårt när alla har fullt upp med sina egen liv nu...
Det var väldigt mysigt å trevligt! Vi åt pizza å mös å pratade en massa. Update:)

Nu måste jag börja göra mig iordning för jag ska åka å jobba.. Ska jobba typ mellan 11.30-23.30 Vädigt länge. Det är nämligen kulturhelg å då ska jag hålla i bakdelen :P ( vi ska baka lite olika saker). Så det här är allt för mig idag..

Puss på er!

Kommentarer
Anna säger:

Det var super mysigt att träffa er alla igen :D

Hoppas det går bra på jobbet. Du slutar nog snart :P

PUSSPUSS

2008-10-11 @ 23:19:50
URL: http://annak89.blogg.se/
Anna säger:

spinning är kul, fast väldigt jobbigt (speciellt om det tar en halva passet att inse att man själv drar upp svårighetsgraden, så att man stått och trampat luft) :)

2008-10-12 @ 00:19:56
URL: http://aspelutt.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0