Möte, lunch, möte, tacos

Det är så min dag ser ut. Hade möte innan lunch. NU har jag precis ätit lunch å bokat box-passet tills i morgon så de blir ingen spinning då utan core + box, så vi får se vad vi tycker om det. Hoppas de är kul å givande, ser framemot att de ska vara kul så att jag kan fortsätta gå å få starkare armar.

Nu väntar snart ett möte igen å så. Efter mötet ska jag å min vän Eric börja förbereda inför kvällens tacofrossa, en hel del ska göras eftersom vi är typ 65 pers som ska äta ikväll, roligt värre:)

PUSS

Kommentarer
Astrid säger:

Haha tack så mycket :) Hälsa alla på tacokvällen från mig :D om du typ ska prata inför alla eller så, hälsa från mig då att jag saknar alla mysiga människor och onsdagarna otroligt mycket!<3

2008-10-08 @ 16:03:44
URL: http://svederus.blogg.se/
Jenny säger:

ne men aj gilalr oxå då de händer skaer hela tiden men i min takt så de inte blit stressigt hehe

2008-10-08 @ 23:47:01
URL: http://killerprincess.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0