Jag har världens bästa vänner

Igår var blogg.se inte så kul, ingenting funkade för mig så jag gav upp å stängde ner datorn. Fler som hade samma problem?men men

I helgen har jag haft dey jättemysigt. Började med middagen i fredags med mina underbara katter<3 (inlägget nedan) sedan så var det kulturhelg i kyrkan i helgen å då var alla underbara där<3 När jag kom på lördagsmorgonen så ser jag Eric å att det går en blond tjej efter som ser ut som Astrid( min vän i Turkiet) men ajg tänkte att det kan ju inte vara hon, vad skulle hon göra här?
jag hänger av mig å går ner till de andra å när jag går in i vardagsrummet så får jag se att ASTRID är där, jag blir så glad å förvånad att jag får tårar i ögonen. Hon skulle ju inte vara här nu.
Hon berättade att hon hade flugit hit för att överraska malin som fyllde år i fredags. Hur underbart är inte det??

Sedan flöt helgen på med en massa bak för min del, inte för att jag njöt av det men det gjorde alla andra!

Igår var jag så trött att jag bara ville hem å sova men så blev det ju inte..:(
När jag väl kom hem var det en halvtimma tills jag skulle åka å träna vilket var väldigt skönt att röra på sig å bara tänka på ingenting. Underbart att ha träningen !!!

Idag ska jag njuta av att vara ledig, jobbade ju 7 dagara förra i evckan som var. Visst de ger pengar men ..


Lägger upp en nytagen bild på Astrid!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0