Ibland är inte allt så bra

Träningen gick bra igår, var tungt men de funkade. Det ska ju vara tufft när man går å styrketränar vad ska man annars där å göra? Jag måste ju lixom sätta igång å köra stenhårt å ha disiplin annars kommer jag aldrig att bli mer vältränad inför Thailand. Jag åker ju om 31 dagar!

Det var väldigt svårt å gå upp imorse vill jag tala om, jag känner verkligen av när det blir mer och mer höst! Det blir ju mer mörkt å svårare att komma upp. Typiskt för hösten!:(

Idag så känns det inte helt 100 med mig, jag blir så arg på mig själv för att jag ska hålla på å tycka som jag gör om mig. Jag skulle vilja ändra på det, men det är inte så lätt när jag har så mycket att jämföra med..

PUSS

Kommentarer
Jenny säger:

haha ne den avr typ mini men de var kanske meningen att dra på henne nått super tight hehe! joo de e du säkert=)

2008-10-07 @ 10:21:13
URL: http://killerprincess.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0