Höstlovs onsdag

Började dagen med att ha en hjärt- lungräddningskurs mellan 10-12. Det gick bra, det tråkga var att det var exakt samam som vi hade i skolan på olycksfallssjukvården så det gav mig inte så mycket men nu fick jag ett nytt bevis på att jag kan det om det skulle behövas..

Sedan så kom Sanna å åt lunch med henne å det var ett bra tag sedan vi träffades känndes de som, fast än det var i helgen.. Men tiden rullar förbi å jag inser mer och mer att jag typ inte hinner träffa mina vänner så mycket eftersom alal jobbar å dagarna flyter på..

Nu ska vi snart gå ner i vardagsrummet å invänta de som ska laga middag tillsammans med oss. Vi ska nämligen ha det mysigt idag med middag, mässa å sedan vandring :) Jag tror att de kommer bli toppen :):D

PUSS

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0