hej igen

det var ett tag sedna. Men jag vill meddela att d ehar hänt en del på jobbet. Vi har fixat lite till torsdagen då det är konfirmander, vi har pusslat med ett "lapptäcke" vi har handlat å vi har firat JOnna. Allt detta har vi hunnit med på jobbet.
Jag fick en present från Jonna idag( å de är hon som fyllt år) Det var en läsdagbok där jag nu kan föra in alla böcker jag har läst, väldigt smart! En present osm var liten men jag blev väldigt glad för. Jag uppskattar de lilla:)
Så söt:)

Sedan så var Malin å jag på gyminstruktion med Martin. Det var väldigt bra å vi fick ett schema som vi nu ska följa i ca 5 veckor innan vi får eller ska öka på de.. Så vi får se hur det går.
Efter de så körde vi PT-cirkel, en massa stationer å jag höll på att kräkas, bra resultat??

puss å sov gott:)

Kommentarer
Cornelia säger:

Ja det fick vi :D

2008-10-21 @ 07:33:29
URL: http://neliaa.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0