Gips med massa folk

Idga så har vi haft höstlovskul med barn å eric å Cornelia. Det var kul å vi satte igång å gipsa oss. Jag fick en arm gipsad, Eric underben + fot å Cornelia båda händerna ihop. Jag kan ju lova att jag tyckte att det var tugnt, för när jag tog bort det efter ca 2h så var min arm + hand helt svinkall. å det tog ett bra tag innan de återfick sin vanliga temperatur. Men de gäller att offra sig för laget:P
Cornelia den stackarn ramlade i trappen å kund einte ta emot sig eftersom hon hade händerna ihop gipsade..
Malin kom på besök å då gipsade vi hennes mag, emn hon skulle gå efter en väldigt kort stund:(

Vi åt korv med bröd till lunch å sedan glass i stora lass,  precis som när man var på barnkalas när man var liten :) MYSIGT!!

 Efter jobbet så gick jag,Cornelia & Eric å fikade vilket var mysigt om ma räknar bort brandlarmet som gick å tanten som tjatade.

 Efter de som följde mina vänner med mig till H&M och köpte toffsar å sedan till Stadium för att kolla träningskläder men det fanns ju inget:S

Malin kom sedan å vi tränade i 2h sedan så bjöd hon mig på middag:D å efter de så köpte jag mig ett par mjukisar:)

Puss nu ska ajg hoppa in i duschen:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0