Fredag igen

Veckorna bara rullar förbi, insåg idga att jag har jobbat 10 veckor på jobbet, det är ett helt sommarlov. Tänk de!Sommarloven som alltid kändes så långa, nu rinner tiden iväg på jobbet å jag tycker att det är fredag vädligt ofta.

Idag så jobbade jag mellan 09.30-11.00, inte längre emn det är ju så fredagar! Efter de gick jag till banken där det inte var någon kö alls:O väldigt skönt, var där typ 3 minuter så det var ju tur att jag int bevöhade köa massa.

Efter de så gick jag å köpte lite godis på Coop å mötte upp Wasing<3 å snackade lite skit:) Tog bussen hem å gick förbi Lotta å bengan som sov. Jag var där typ 1½timme innan jag gick hem å åt middag. Joel stekte en hamburgare till mig, mums!

Nu sitter jag å ska kolla när jag ska åka å möta Malin för att sedan träna..

PUSS

Kommentarer
Astrid säger:

För jag har inte geografi hihi :)

2008-10-31 @ 15:44:41
URL: http://svederus.blogg.se/
Malin säger:

tack för en trevlig liten pratstund :D jag fick en superkväll, verkligen! <3

2008-11-01 @ 00:15:30
URL: http://wasing.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0