Dagen idag:)

Du sitter jag å kollar på "vakna med the voice", laddar inför att fixa mig inför dagen, får inte glömma vattenflaska och matlådan.

Idag är det bowling å vi ska samlas kl 10, men jag åker å börjar jobba vid 9 för att komma igång å hinna kolla mailen å så innan ..smart va:P

Efter allt pyssel å så ska vi kolla lite med Leif, sedna så måste kag åka vid halv 5 för att jag ska möta Therese på en fika<3 men ajg vte inte vad jag ska fika för efter de så ska jag träna dansaerobics å då är de inte så smart att äta eller dricka något osm är för mättande, men jag måste ändå få i mig något.. ett ständigt dilemma..:S men funderar på att köpa jos å sedna ha med mig en macka, de borde funka..

Efter de så ska jag tillbaka till Vällingby å träna, första dansaerobic å efter de blir de core. Malin ska inte träna idag för hon är ganska sjuk lät de som..men hon kanske kommer å möter mig för att åka hem..

Aja nu sk ajag gå..puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0