Torsdags ledig:)

Ja, ser man på det är sol å jag är ledig, de kan inte bli bättre :) Ska snart gå ut i solen å plugga lite :)

Igår var det sista Onsdagen i kyrkan för denna termin å de avslutade vi med att grilla, väldigt gott! Sedan så hade vi det lika mysigt som vanligt. KOm hem typ vid 23, men de gjorde inget för jag kunde ju sova hur länge jag ville idag:)

Idag ska jag plugga lite till innan jag går å duschar, sedan åka till Vällingby å plugga lite där å vänta på att mina vänner dyker upp en efter en å sedan ha en mysig fika med alla:) Ska bli så trevligt!!

Efter jag har varit där och kopplat ort från mina läxor så ska ajg åka hem å plugga lite till å idag kommer Malin hem så jag ska ringa henne ikväll"!!

PUSs
image273
Marias födelsedagstårts som hon bjöd på:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0