Solen lyser igen:)

Vi var e tapper skara som befann oss i skolan idag när arbetsförmedlingen var där och parata i ca 1 timma. Efter det var vi ännu färre som begav osss mot idrotten och det var ändast 5 st som var med och spelade fotboll. Stort engagemang:P HAHAH Hä3 i ett nötskal??

Fick även reda på att jag får MVG i idrottsskador och massage, provet var nämligen ett MVG:) Jag känner att jag har höjt mitt snitt ganska mycket denna termin, hur kan det komma sig?? ÄR det så att jag tillslut fattat hur mans ka skriva alla arbeten??

De ämnen jag inte vte mitt betyg i är:
Psykologi B
Etik & Livsfrågor
Projektarbete
Men de löser sig:)

Nu ska jag gå ut och sätt mig i solen i en 20 minute rå efter de gå å köpa glass med Malin och sedan mumsa på den i solen :)
image279
LOVE IT!

Kommentarer
Tette säger:

I WILL LOVE YOU FOREVER!


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0