solen lyser, himlen är blå!

Det stämmer in på hur det ser ut hemma hos mig ialla fall, ca 23 grader i skuggan!! helt sjukt! Om det fortsätter så här kommer sommaren att bli kanon, lite jobbigt för oss som ska jobba men men, får väl tänka positivt ialla flal. Jag kommer ju ha pengar sedan :) HAHHA

Idga så cyklade jag å Malin till Vällingby å det var varmt redan då å värre blev de. Vi var som vanligt tidiga till hallen å satte oss då för att bättra på den obefintliga brännan:PSedan gick vi in i hallen å där blev de pö om pö  mer som en bastu:P Men det var väldigt skönt att komma därifrån:) Men att cykla hem i denna värme var inte superkul, men det funkade, kom ju hem:)

Sedan så duschade jga å följde med Pappa å handlade lite.

Nu sitter jag å väntar på min toast!!

Soliga hälsningar fårn mig!!:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0