Skiva å plånboken är borta :S

Petras skiva ägde rum på båten Patricia, men innan de mötte jag upp Malte å sedan Björn på tunnelbanan och åkte till Nivå för att börja där. Dit anslöt sedan Lelle, Anden, Axel och Lollo. Även killarnas kompis JOhannes var där. Efter ett tag så åkte vi mot båten. Först kom Axel inte in för han var för full, men de löste sig sedan.
DÄr inne var Petra, Tone, Nico, Tessan, Maria, Becca. Riktigt trevligt!

Kvällen bestod av massa bra musik och dans:)

Sedan när vi skulle hem så kunde folk inte bestämma sig för vad de skulle göra men till slut så bestämmer jag å Tone oss för att springa mot centralen, men vi missar såklrt bussen. Som tur går den mot Spånga 20 min senare. Alla de andra hann oxå med den så de var bra!

När vi väl sitter på bussen så ska jag leta reda på min plånbok, den är då borta!!! PANIK!
Jag letade och letade men hittade den inte så jag ringde 118 118 för att få numret till NOrdea så jag kunde spärra kortet men hörde inget så jag fick ringa när jag typ var hemma vid kvart över 3, så det gick bra. Men nu är allt borta, alla kort på folk, mitt legg å bank kort, kan lixom inte shoppa i helgen :( har 60 kr att leva på.

Men jag ska ringa Patricia ikväll när de öppnar å se om de har min plånbok där, för jag vet att jag hade dne när jag gick in för annars skulle jag ite kunnat visa legg, så den försvann nog när jag drog upp jackan ur väskan..

Ett tråkigt slut på en lyckad kväll, med andra ord:(

puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0