Så mycket tokigt man kan hitta :)

Jag satt precis å kollade på youtube å på Lilla Al-fadji klipp,sjukt kul. Man kanske måste ha en speciell humor för att tycka att de e är kul:P

Jag hämtade mitt ankomatkort, så nu är jag hel igen :P Nä men skämt åsido, men istället för att plugga så åkte jag till Vällingby å kollade runt lite, Stötte på Fiffi å sedan så köpte jag ett linne som jag kollat på förrut men inte unnat mig men nu finns det i min garderob:)De är lixom som en kökshandduk i mönstret, röd och vitrutig å sedan en röd rosett vid ena bandet å sedan knappar i ryggen :)Jag tycker dne är fin i allafall, men jag har inte hunnit prova den än :P

 Men nu tänkte jag kolla igenom annteckningarna å läsa allt en gång så jag har ett hum om vad som kommer på provet,även fast jag egentligen vet de men kan vara bra å gå mer djupt:P

PUSS
337792-252
Det blev ingen picknick idag :/

Kommentarer
Tette säger:

Ja den är superduperfin din söta tröja! :D
Hoppas plugget gick bra min skatt och var SKÖNT att du är hel igen :P Haha. PUSSPUSS


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0