Rullar på

är vad dagen gör. Jag har varit å tränat för länge sedan å fick då en god nyhet, de kommer finnas pass att träna hela sommaren :) Så de är najs, inte ligga på latsidan bara för att blir varmt ute:)

När jag kom hem idag så fick jag ett ryck och har fått mycket gjort.. Klippt gräsmattan, fixxat med vår nya hammock, dammsugit å dammat mitt rum:) Har med andra ord hunnit med sådant som jag inte hinner med annars, därför finns det stora damråttor bakom min dörr:P

Just nu sitter jag med färg ihåret å väntar på att de ska verka klart så jag få en fin ny  färg i håret:) Eller det är de jag hoppas på :P

PUSS
Ikväll blir de Schlager hos Anden men massa roloigt folk, gäller att ta igen ivägrunnen tid:)Men ajg hinne rnog inte dit så tidigt som jag hoppats men iallafall till 8:)
image276
Tråkigt nog kommer vi aldrig orientera å virra bort oss i skogen igen :(
(Anna, Maria, Jag å Carro, fast jag å Carro äger typ efter Tova:P)

Kommentarer
Tette säger:

Vem tog den där fina bilden? (A)
Jo, men vi kan väl följa med tova nångång på amatörorientering ;) tihih.. Vi äääger ju så hårt! (NOT!) ;) LOVE YOU!


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0