Projekttorsdag

Idag så smällde det på ritkigt. Efter att vi spenderade några timmar i ksolan utan att få mkt gjort och vår power point inte gick att fiungera så åkte vi till skolan med lite halv bra inställning. Men efter mycket om och men så fick vi tag på en dator och kunde kopiera vårat arbete å överföra det till den andra datorn och vi kunde ´redovisa med power point! Men så vi kämpat för att få det att fungera.

När vi sedan skulle redovisa så hade vi bara 4 som kollade, Kamilla, Oskar, Christer och Åsa. Tråkigt men vad ska man göra när alla gått hem?? Men vi gjorde så gott vi kunde å vi fick en massa positiv kritik:)
Sedan satt vi kvar och kollade på Åsas och sedan killarnas redovisningar, riktigt bra:)

Efter de åkte jag och mötte Bella som har klippt mig och det passar bra för jags ka på Petras skiva ikväll, ska bli så kul å träffa alla på riktigt igen :) DEt som är skönt är att det inte är något tema:)

Imorgon är jag Ledig så då ska jag träffa Bella igen å färga håret, välbehövligt!!

Nu ska jag hoppa in i duchen:)
pusss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0