Mysigt blev de!

Jag kom nyss hem från Cornelia, där vi hoppade studsmatta å sedna spelade en massa kubb:)

Danne missade kubbpinnarna å satsade å träffade skålen med popcorn så de föll ut över sandlådan :P HAH men de bjöd vi på:)

Sedna lärde Cornelia mig att de finns något som heter Bloggkoll som man kan bevara de bloggar man brukar läsa å så uppdateras de som man missat så man hela tidne kan hänga med, jobbigt om man är borta i 1 vecka å så har man 623 inlägg att läsa, men insåg att bara man har kollat på ett så är d elugnt:) Jag hade 32 olästa nämligen :PINte för jag vet hur de räknades ut men :P

Nu ska jag gå å göra mig iordning för sängen å försöka att inte vakna kvart över sju imorng bitti, men ändå tidigt så jag kan få färg.

Imorgon så ska jag även göra power point på datan, så vi kan ha de till vår redovisning :)


PUSS å sov gott!!

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0