Lördag å helg:)

Ja, så sitter jag här innan jag ska iväg å träna. Ska cykla iväg kl 10:)Passa på när det är sol ute att cykla, man vet ju aldrig med detta väder:P
När jag kommer hem blir det nog till att sola lite, för det sägs att man blir brunare om man solar när man är svettig, för de har med saltet i svetten att göra, de reflekterar solen extra mycket:)

Men sedan borde jag ätta mig å plugga oxå men vi får se, kommer väl ha panik i morogn om jag inte kan de:Saja vi får se..puss
image275
hahaha, jag leker sumobrottare i Vasaparken, Men Tette kunde inte säga att mitt linne åkte upp ganska mkt:/:P( inte den snyggaste bilden som är tagen på mig, jag är medveten om de:) )


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0