Lämnar mer avtryck imorn

Hade mitt fucking matteprov idag som jag inte kommer få g på efetrsom de gick skit.. Sedna lindade vi fötter, mkt fint. Slutade idigt så Therese å jag gick tioll Cafe 60, sedna på stan. Åkte hem å pluggade sedna ledarmiddag i kyrkn. Mysigt. Vi åt sallad, å sedan hallon efterrätt!! MUMS!! å patade om konfirmadåret:)

Efter de promenade vi till David med honom å Ella, fick åna en asstor tröja från Usa. som han inte kommer få tillbaka på ett tag :P Sedan tog jag å Ella bussen hem.:)

NU sitter jag å väntar på tt min träningsplanering ska skrivas ut:)Går bajssegt!!

sov så gott!!

image204
Min vän DAVID!!

Kommentarer
David säger:

Haha du valde ju såklart den bästa bilden på mig också :P Taize for the win ^^

2008-05-06 @ 00:11:26
URL: http://tegneborg.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0