Hemma för att ta de lugnt!

NU har jag kommit hem igen efter allt springade på stan å allt var det är :P

Gårdagen började med att jag var i skolan och hade idrott som jag inte kunde vara med på eftersom jag har överbelastat mina knän, inte bra. Sedna åkte vi å åt i skolan å jobbade med vårat projekt inför redovisningen. När jag insåg att kl hade blvivit 2 så insåg jag att ja var tvungen att börja skynda mot centralen för jag hade tid hos optikern kl 3, lite stressigt.. Men jag hann å Malin följde med mig som stöd å efter ca 45 minuter å massa sncka om att jag var tvungen att fokucera så fick jag in linsen i mitt vänstra öga :) Sedan skulle de in de andra å ut igen men de funkade, sedna så skyndade vi oss mot tåget å hann med, efter att ha sprungit  bussen hem. Väl hemma var jag tvungen att byta om och packa, eftersom jag skulle på¨ledaravslutning som var en hemlighet.
Vi började med att ha picknick i Vasaparken å sedan var vi på improvisations teater, så himla kul det var:) Skrattade väldigt mycket och det var väldigt annorlunda å sjukt kul!! Alla borde prova det!!

Sedan när det är slut så har Malte försökt få tag på mig och frågar om jag vill komma på skiva på kvällen, jag får ta med mig 2 kompisar GRATIS!
Jag skyndade mig hem å sedna så fick jag med mig Emil och Danne. Men dessa två å Malte kom inte in för de var för full. Vilket skit sncka, men det är ingen idé att börja bråka om de. Väl inne på skivan så träffade vi även Kajsa från AIK- tiden, väldigt kul!!

Sedan åkte jag å Maria hem å var hemma vid 2, mycket skönt!!

Var i skolan idag för att fixa med projektet för att få allt att funka, men inget ville som vi ville så vi fick inte så mkt gjort på dne tidne vi var där men..


Puss nu ska jga fixa de jag ska säga imorogn :)
image185
Inte långt kvar nu:( 22 dagar:(

Kommentarer
Tette säger:

Haha det låter som en sexnovell min älskling! :P "Sedan skulle de in de andra å ut igen men de funkade" haha. Kul att det gick bra med linserna. Avundsjuk på den där teatern i Vasaparken dock, låter jätteskoj!

JAG ÄLSKAR DET DÄR FOTOT PÅ OSS! Men det finns inga ord för hur ledsen jag är för att det snart är slut. Var ska jag ta vägen? JAG GRÅTER! :'( JAG ÄLSKAR DIG SÅ SJUUUUUUUUUKT MYCKET!


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0