Härligt värre

Så skulle jag sammanfatta dagen idag, eller de som varit hittills:) Att kunna ligga i solen hela dagen är ju underbart. Jag har haft radion på och lyssat på Äntligen helg- Med Breitholtz och Berg. Ritkigt kul program, visste inte att de två hade ett program ihop. Lyckat ialla fall:)

Skulle ha pluggat idag i solen emn de blev inte så mkt utav de så vi får se hur de går imorgon, men jag kan ju plugga på rasten oxå om jag skulle känna för de.. Imorgon är de även optikern som gäller igen :P

PPUSS

Kommentarer
tette säger:

Åååh plutt, jag lyssnade också på Äntligen helg- Med Breitholtz och Berg. Sjuukt kul, roliga diskussioner om hennes rakade skalle :D

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL! 1-0 till Sverige PRECIS :D
JIPPIE JIPPIE!


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0