Didaktuskampen ute på Kärsön:)

Så slog den årliga kampen igång å det var full fart när vi kom dit efter att vi hade handlat maten som vi skulle picknicka med:) Sedna så drog även friskis å svettis passet igång för oss som inte ville tävla:P Jag, Tette, Anna å Tova ställde upp och precis när vi skulle börja röra på oss så kom regnet å de ville inte ge upp, de öste ner, men vi höll ändå på i en timma. Det var roligare än de verkade från början. Först var det ganska så kallt men när vi hade rört på oss och övat slag å sparkar i luften så var vi varma:)

När jag sedan kom hem så visade de sig att jag hade fått mitt bankomatkort men jag måste gå å hämta de:S å de regnar ute :/

PUss ska nog börja plugga inför provet på måndag..
337792-271337792-262
Dessa flickor umgicks jag med idag :)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0