13 dagar kvar

En tapper skara på 7 personer befann sig i Vasaparken imorse, vi ska vara stolta. Vi fick en uppgift som gick ut på att inom en timma fota saker å svara på frågor. Vi var ganska bra fast vi inte hade alla rätt:P

Sedan fick vi redan på tre slutbetyg.
Jag fick MVG i friskvård å Natur & friluftsliv B. Sedan VG i Idrott B ( Fick bara G i a-kursen ) Höjde meig e ytterligare en B- kurs, vilöket är skumt men jag blir inte arg för de :P

Sedan så mötte jag upp min pussy i stan:P Therese med andra ord:) Vi åt lunch på Café Madeleine å sedan så gick vi runt.
Jag shoppade
*E blommig kjol,
precis vad jag ville ha 
* Sooglaögon så mycket roligare att köpa sådant när det är sol ute
* HÅrfärg, välbehövligt:)

Sedan åkte jag hem å då har jag hunnit hjälpa mamma med en inköpslista till jobbet:)

NU funderar jag på att färga håret:)
pussimage274
En solig dag tidigare i år:)

Kommentarer
Björn (idrottslärare) säger:

Åååh, jag vill dra tag i dina kunder och kyssa dina små lena läppar i evigheter! / Björn


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0